Stránky

Translate

středa 10. července 2013

Bez kalhot - Pocity a dojmy

Ve svém filmu režisér Steven Soderbergh otevírá dveře do světa mužských striptérů. Film je inspirován zkušenostmi Channinga Tatuma z dob, kdy pracoval jako striptér a o své herecké kariéře pouze snil. Tatum však ve snímku nehraje sám sebe, ale svého staršího rádce Mika. Jeho postavu ztvárnil Alex Pettyfer. Matthewa McConaugheyho uvidíme v roli Dallase, vysloužilého striptéra a současného majitele klubu, v němž Mike se svým žákem vystupují.

Ihned po shlédnutí: woooow to bylo tááák sexy 

Hodnocení: 2



*SPOIlERY*



Úvod do děje:

Na začátku filmu se seznámí Mike s Adamem na stavbě. Adam nemá ani šajna, jak se dělá střecha nebo tak něco. Je rád, že si našel práci, i když ji pak hned ztratil. Tu noc jde do klubu se zabavit a tam potká Mikea. Mike ho vezme pod svá ochranná křídla. A co čert nechtěl z Adama je nakonec striptér. Oba dva jsou úspěšní, ale sestra Adama svého bratra v jeho práci příliš nepodporuje. Tak se pomalu ale jistě seznamuje s Mikem. Otázka dne, rozhodne se Mike přestat a začít podnikat a dělat svůj sen? Nebo i ve 40 letech bude dělat striptéra?


Pocity:


Ze začátku jsem byla mírně zmatená a ne příliš přesvedčená, než se přešlo k baru a striptýzu, tak půlka filmu byla pryč. Nevadí pak se to rozjelo na plné obrátky a já nestačila polykat sliny. :D
Vůbec by mi nevadilo kdyby těch scén s polonahými mužskými co tancujou přímo božsky - slint - bylo víc. Nevím proč, ale snad pokaždé jsem se soustředila na Tarzana. Ten zjevně moc pohybu neměl rád. Škoda moc zadkem nepohupoval. Přesto Mike a Kid no ti by za ten hřích stáli. :D To by se dalo pochválit jinak dějová linka a vůbec zápletka nic až tak poutavého.

Herci:

Já jsem nadšená, všichni předvedli slušný až vynikající výkony. Snad nejvíc se mi líbila Brooke - Adamova sestra ( Cody Horn). A samozřejmě úžasný Channing Tatum.

Pár slov na závěr: 

Dámy, jestli se chcete i vy pokochat a obdivovat sexy těla a zároveň nehledáte nic náročného, tak šup do toho - doporučuju.

Fotos and Video: 






















Zdroje: youtube.com, csfd.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat